Doprava ZDARMA výdejní místo Packeta nad 2200 Kč

Karetní hra Mechanlou

Karetní hra Mechanlou


DJECO

strategická hra pro děti ve věku 4 - 7 let. Více

Doprava a platba

225 Kč
1ks skladem
ks
DJECO

strategická hra pro děti ve věku 4 - 7 let. Více

Doprava a platba

Mechanlou - Je to strategická hra pro děti ve věku 4 - 7 let. Popravdě měl v pohádce strategii pouze vlk - postaral se o to, aby Karkulka sešla ze své cesty (nechala se zlákat krásou květin) a zatím on, nuže, spolkl babičku. Při této hře však mají strategicky přemýšlet hráči ...

Pro 2 - 4 hráčů Obsahuje 34 karet Rozměr balení: 8,5 x 11,7 x 2,8 cm

Lesní karty promícháte a 8 z nich pokladete do kruhu, ostatní uložíte na hromádku doprostřed. Každý hráč dostane 3 karty. Ostatní karty uložíte na kôpku.Hráč má 3 možnosti. Možnost 1 .: Začne skládat příběh a vyloží 1 dějovou kartu. To může být karta s číslem od 1 do 5, nikoli však č. 6, protože tuto kartu smí vyložit až jako poslední - je to přece konec příběhu.

Následně si z hromádky vezme kartu, aby měl zas 3 karty. (Toto dělají hráči v každém kole, jedno kterou z možností zvolí. Karty musí být stále 3.)

Možnost 2 .: Pokud má kartu s vlkem, může jí zkusit vzít soupeři jednu z dějových karet, které má vyložené. Kartu s vlkem položí na kartu, kterou by chtěl. Druhy hrac se jí ale nevzdá bez boje, proto ...

... obrátí jednu z lesních karet. Pokud je na lesní kartě vlk, musí se dějové karty vzdát. Hráč položí kartu s vlkem dospod hromádky karet a vezme si soupeřovu dějovou kartu. Použitou lesní kartu třeba vyměnit - hráč ji položí dospod hromádky lesních karet a kruh doplní novou lesní kartou otočenou lícem dolů.

Pokud je na lesní kartě myslivec, řekne soupeř "Pif-paf!" (Jakože zastřelí vlka) a svoji dějovou kartu si ponechá. Kartu s vlkem položíte dospod hromádky karet a lesní kartu s myslivcem vyměníte za novou lesní kartu.

Možnost 3 .: Hráč jednu ze svých karet vymění (např. Proto, že má dvě stejné). Položí ji dospod hromádky karet a svrchu si vezme novou. Pro jednu ze zmíněných 3 možností se hráč rozhoduje v každém kole, při každém tahu.

Když má už poskládaný příběh z karet s čísly 1 až 5, ale nemá kartu s č. 6, tak si ji lze potáhne z hromádky nebo se ji pokusí získat od soupeře. Soupeři svůj záměr naznačí tak, že před něj položí kartu s vlkem. Pak si může táhnout z jeho 3 karet. Bude mít štěstí?

Pokud štěstí nemá a vytáhne si jinou kartu než č. 6, položí obě karty dospod hromádky a potáhne si svrchu novou (aby měl stále 3 karty).

Pokud mu ale štěstí přeje a vytáhne si právě č. 6, může svůj příběh o Červené karkulce ukončit ...

Návod si stiahnete tu: http://www.djeco.com/data/rules/DJ05126_SK.pdf

Věk Pro děti 3-6 let